HTML

Shopping life

Egy harmincon felüli kismama aki imád vásárolni bemutatja szerzeményeit

Friss topikok

  • Mia...: Én már évek óta rendelek a mangooutlet.com oldaláról és a mango.com oldaláról is. Az outletből ren... (2014.01.30. 00:59) Mangooutlet.com- első vásárlás

Címkék

alverde (1) Arcápolás (4) arcápolás (1) Arden (1) Astor (1) ázsia (3) bolt (1) Boots (1) Bourjois (1) Címkék (1) cipő (1) Ck (1) ELF (1) Essence (1) haul (1) Kiko (3) kínai (1) Kuan yuan lian (1) laura mercier (1) Lush (1) mac (1) Makeupplaza (1) mango (1) maszk (1) maybelline (1) my beauty diary (1) my scheming (1) nadrág (1) Olcsó (1) online (9) outlet (2) Revlon (1) Ruha (1) Sasa.com (2) Silk whitia (1) Sleek (1) szövetmaszk (1) táska (1) vásárlás (4) Címkefelhő

Mangooutlet.com- első vásárlás

2013.08.22. 12:33 Krisztinareka

A mangooutlet.com oldalt már többször megnéztem és múlt héten végül leadtam a rendelésemet is.  Folyamatosan vannak akcióik a már amúgy is alacsony árú, kifutó termékeikre. Jelenleg 8000 ft feletti vásárlás esetén ingyenesen szállítanak, az alatt 950 ft a szállítás. Figyeljetek arra h az oldal tetején változtassátok meg az országot Hungary-ra amit utánna már megjegyez.

image.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

A termékek árai forintban vannak megadva  és fizetni lehet bankkártyával és paypal-lal is. A csomagom DHL-lel érkezett 4 munkanappal a rendelés után. A csomagban a budapesti Váci utcai mango bolt van megjelölve abban az esetben ha bármelyik termék nem lenne jó méretű. 

Nézzük akkor miket is sikerült beszereznem:

1. Hailey szandál- világos barna magas sarkú szandál ami 3995 ft volt.Szerelem első látásra- pont olyan mint amilyennek elképzeltem: testszínű, kényelmes es nagyon szép. Méretre teljesen megegyezik az általában vásárolt méretemmel.  Jelenleg sajnos ez már nem kapható, de érdemes például megnézni ezt:http://mangooutlet.com/HU/p0/outlet/women/shoes/leather-sandals/?id=63622045_H2&n=1&s=mujer.calzado&ie=0&m=&ts=1377165669089

image_1.jpg

 

2. Touch leopárd mintás táska - 995 Ft volt. Nem teljesen erre számítottam, de így is nagyon tetszik. Van egy kis arany csillogása ha a fény ráesik. A táska még több változatban kapható: 

http://mangooutlet.com/HU/p0/outlet/women/bags/touch---leopard-print-shopper-handbag/?id=66601269_58&n=1&s=mujer.bolsos&ie=0&m=&ts=1377166188313


image_4.jpg

 

3. Martina farmernadrág: 2795 Ft volt. Trapézszárú, sötétkék és ez is pont olyan mint ahogy elképzeltem. Méretre a szokásos méretem illetve majd a szárából vágatni kell . 

image_5.jpg
A link a nadrághoz- http://mangooutlet.com/HU/p0/outlet/women/chino-straight-leg-jeans/?id=63328045_21&n=1&s=mujer.tejanos&ie=0&m=&ts=1377166779902

 

 

Remélem nektek is sikerül hasonlóan megörvendeztetni magatokat vagy bárki mást a szuper mango cuccokkal.

 

krisztinareka

7 komment

Címkék: vásárlás táska online bolt cipő outlet nadrág mango

A bejegyzés trackback címe:

https://shoppinglife.blog.hu/api/trackback/id/tr525470913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kéklevél 2014.01.27. 12:25:20

Szia!

Nekem új, hogy a Váci utcai boltban visszavennék az outletből rendelt ruhákat. Még decemberben rendeltem, és volt is olyan, ami mint kiderült nem a méretem, de csak Barcelonába küldve fogadták volna. Most megnéztem a honlapon, és ott is azt írja, hogy: "Returns and exchanges will not be accepted in Mango or Mango Outlet stores."
Lehet, hogy ez még olyan új, hogy nem módosították a honlapon? Nem fényképeznéd be esetleg ezt a részt a megrendelői papírodról?

Másik: esetleg átállíthatnád, hogy ne csak blog.hu-s felhasználó tudjon kommentet írni, én nagyon utálom, hogy mindenhova más fiók kell, pláne ezt az indapasst, már régebben regisztráltam rá, de tényleg ki nem állhatom.:) A legjobb a google fiókos hozzászólás, az legalább már majdnem mindenkinek van.

Krisztinareka 2014.01.27. 20:00:46

Szia Kéklevél!

A fenti megrendelésről még tavaly augusztusban írtam, amikor is ha jól emlékszem a számlámra volt ráírva h csere esetén a Váci utcai Mangoba kell menni. A számlát sajnos nem őriztem meg de a következő rendelésnél mégegyszer ellenőrzöm. Nekem szerencsére még semmit nem kellett cserélnem de ha külföldre kell visszaküldeni akkor remelem nem is kell. Ha kiderítek bármit jelzek neked!

Próbáltam megtalálni az átállítást amit javasoltál de egyenlőre nem találtam meg- holnap majd rendesebben átnézem.

Köszönöm szépen a visszajelzést,
krisztinareka

kéklevél 2014.01.27. 20:59:56

Szia!

Bocsánat, fel sem tűnt, hogy nem januári a bejegyzés.:) Végig görgettem a főoldalon, és mivel több januári poszt is van, és nem sokkal korábban volt az "első bejegyzés", ezért vhogy abban a hiszemben voltam, hogy most januárban kezdted a blogolást.:)
Akkor valószínűleg azóta változott, ez szomorú, mert már örültem, hogy legközelebb nem lesz akkora gond, ha valamelyik ruhadarab mégsem a méretem lenne. Most már csak egy megadott barcelonai címre lehet visszaküldeni a (méret)hibás darabokat, és még magyar postával is kb 4000-re jön ki egy-két súlyosabb darab postázása.

Sajnos minden körültekintésem ellenére rossz méretet választottam két kardigánból is a legutóbbi rendelésből, egyikből a biztonságkedvéért M helyett L-eset, mert gondoltam, ha egy kicsit lazább is még jó lesz, a másikból M-eset rendeltem, ami "hivatalosan" a méretem, mégis lóg rajtam, inkább egy jó L-es méretnek felel meg. Utóbbi részben gyapjú, úh sikerült zsugorítani rajta egy mosással, de így azért már koránt sem ugyanaz tapintásra/kinézetre.
Most már óvatosabb vagyok a netes ruhavásárlással, inkább kétszer is meggondolom, hogy mit rendelek.:)

Krisztinareka 2014.01.28. 20:13:35

Sajnos a netes ruha vásárlással nekem is gyakran meggyűlik a bajom, de eddig ami nem volt jó méret azt elajándékoztam inkább minthogy visszaküldjem. Sajnálom, hogy neked csalódás volt a rendelés de remelem hamarosan az összes webshopon bevezetik azt a rendszert h a vásárlók megszavazhatják hogy mennyire nagy/ kicsi a szabása a ruhának. Ezzel mar könnyebb lenne méretet választani. A mangoban en sokszor próbálok fel ruhákat ezért nagyjából sejtem hogy melyik termékcsoportbol kb mekkora kell pl farmerbol általában kisebb méret vagy pólóból a nagyobb.
További szép estet!
K

Krisztinareka 2014.01.29. 20:49:49

@kéklevél: szia!

Képzeld ma takarítás közben raakadtam a számlára es jol emlékeztem a váci utcai Mango van megadva mint postai cím ahova küldeni kell illetve az előre legyártott postai matricát is az a cím szerepelt. Neked mar a barcelonai cím volt ott is?
Krisztinareka

kéklevél 2014.01.29. 23:16:40

Nem tudom, a Mangoban néha egész furcsa szabások vannak. Azonos termékcsoportól rendeltem végül is, és lemondható, hogy az egyikből kisebb kellett volna, a másikból jó lett volna a saját méret, illetve rendeltem még egy vékonyabb kardigánt, abból tökéletes lett az M-es, meg két pólót, azok is jók lettek. Én nem adom oda.:D Igazából csak azért csalódtam, mert az az egy darab, ami leginkább indokolta az egész rendelést, az lett rossz, és úgy, h elvileg jó méretet választottam.:)
Most már csak a barcelonai címre lehet postázni, nem lehet visszavinni sem outletbe, sem rendes boltba.

Mia... 2014.01.30. 00:59:31

Én már évek óta rendelek a mangooutlet.com oldaláról és a mango.com oldaláról is. Az outletből rendelt ruhákat mindig Spanyolországba kellett visszaküldeni, üzletbe sohasem lehetett visszaküldeni.
Ha a mango oldaláról rendelünk, akkor lehet visszavinni méretprobléma esetén.Ez is így volt mindig, sosem változtattak rajta. Tavaly nyáron(2013.júliusban) is rendeltem az outletből 2 Belle coated jeanst 34-es méretben és a spanyolo-i cím volt megadva visszaküldési címnek.
süti beállítások módosítása