HTML

Shopping life

Egy harmincon felüli kismama aki imád vásárolni bemutatja szerzeményeit

Friss topikok

  • Mia...: Én már évek óta rendelek a mangooutlet.com oldaláról és a mango.com oldaláról is. Az outletből ren... (2014.01.30. 00:59) Mangooutlet.com- első vásárlás

Címkék

alverde (1) Arcápolás (4) arcápolás (1) Arden (1) Astor (1) ázsia (3) bolt (1) Boots (1) Bourjois (1) Címkék (1) cipő (1) Ck (1) ELF (1) Essence (1) haul (1) Kiko (3) kínai (1) Kuan yuan lian (1) laura mercier (1) Lush (1) mac (1) Makeupplaza (1) mango (1) maszk (1) maybelline (1) my beauty diary (1) my scheming (1) nadrág (1) Olcsó (1) online (9) outlet (2) Revlon (1) Ruha (1) Sasa.com (2) Silk whitia (1) Sleek (1) szövetmaszk (1) táska (1) vásárlás (4) Címkefelhő

Januári kedvencek

2014.01.24. 23:41 Krisztinareka

Sziasztok,

Azt szeretném bemutatni nektek, hogy miket szerettem nagyon avagy miket használtam mindennap az eddigi januári tavaszban :) - főleg olyanokat válogattam össze most amiket vagy januárban vettem vagy kezdtem újra használni a meglévő készletemből.

image_27.jpg

Januárban vettem és szerelem lett első használatra az essence I❤️Extreme szempillaspirálja. Gyönyörű hosszú szempillákat varázsol- egyedül lemosni nem szeretem, mert a 4 hónapos gyerekem mellett nincs időm hosszasan törölgetni az arcom esténként és ez nagyon nehezen jön le a Bioderma lemosómmal.

Másik nagy téli kedvenc a Lush mint julips ajakradírja amit a maybelline baby lips ápolóval használok hetente 2-3 alkalommal lefekvés előtt. Így télen nagyon sokat segít a radírozás a szám állagán, a baby lips pedig egyenlőre elegendő hidratálást nyújt ( nagyobb hidegben a Nivea lip butter-t használom). Észrevettétek már hogy a kisbabák szája nem ráncos egyáltalán? Bárcsak újra olyan szép telt szánk lehetne mint nekik...

Alapozáshoz újra elővettem két korábbi favoritomat- a Bourjois healthy mix serum-ot es Laura Mercier miner loose  púderjét. Az alapozó tökéletes a jelenlegi arcszínemhez, a púder pedig dimenziót ad az arcomnak. Mindkettőt ecsettel viszem fel- a real technique expert face ecsettel és púder ecsettel. Hamar megvan és nagyon szép ragyogó arcbőrt kapok. 

A szemfestés nálam elég minimalista már régóta- szemhéjfestéket alig használok- tussal kihúzom a szemem és spirálozok. Januárban azonban megvettem a Mac painterly -t és mint alap használom amire 1-1 világos réteg szemfestéket festek hogy kiemeljem jobban a szemem és tartósabb legyen a tusvonalam is. A gyakorlás nagyon jól jönne a szemem hangsúlyozásához de egyenlőre ez várat még magára...

Az utolsó kedvenc hatékonysága meglepetés volt számomra- nem sok Alverrde terméket próbáltam ki eddig de ezzel nagyon elegedett vagyok.  Óvatosan kell vele bánni mert nagyon tömény színe van, de ha eltaláljuk a megfelelő mennyiséget akkor természetesnek ható arcpírt tudunk vele csinálni. 

Nektek mi volt a januári kedvencetek?

krisztinareka

Szólj hozzá!

Címkék: mac maybelline laura mercier alverde Essence Lush Bourjois

A bejegyzés trackback címe:

https://shoppinglife.blog.hu/api/trackback/id/tr465775140

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása