HTML

Shopping life

Egy harmincon felüli kismama aki imád vásárolni bemutatja szerzeményeit

Friss topikok

  • Mia...: Én már évek óta rendelek a mangooutlet.com oldaláról és a mango.com oldaláról is. Az outletből ren... (2014.01.30. 00:59) Mangooutlet.com- első vásárlás

Címkék

alverde (1) Arcápolás (4) arcápolás (1) Arden (1) Astor (1) ázsia (3) bolt (1) Boots (1) Bourjois (1) Címkék (1) cipő (1) Ck (1) ELF (1) Essence (1) haul (1) Kiko (3) kínai (1) Kuan yuan lian (1) laura mercier (1) Lush (1) mac (1) Makeupplaza (1) mango (1) maszk (1) maybelline (1) my beauty diary (1) my scheming (1) nadrág (1) Olcsó (1) online (9) outlet (2) Revlon (1) Ruha (1) Sasa.com (2) Silk whitia (1) Sleek (1) szövetmaszk (1) táska (1) vásárlás (4) Címkefelhő

Majdnem elcsábultam- Rebecca Minkoff táska

2014.01.27. 10:34 Krisztinareka

Sziasztok!

Gyakran nézegetem a www.cocosa.com oldalt ahol mindig találok valami nekem tetsző, éppen futó akciót. Sajnos az oldal hamarosan megszűnik ezért most a szokásosnál is nagyobb kedvezmények vannak.

A szívem szakad meg a gyönyörű Rebeca Minkoff mac táskáért, amit most 88€+15€  postaköltségért megvehetnék, de megígértem magamnak hogy idén nem veszek egy táskát sem. ( A tavalyi évet egy fiatal magyar divattervező táskájával zártam és idén beszereztem egy Zara shoppert is, ugyhogy elköltöttem az idei " táskakeretemet") 

image_36.jpg

Ennek a táskának az eredeti ára 299€ és nem hiába közrajongás tárgya a külföldi divatguruk körében. 

Remélem van köztetek olyan akinek most nagyot dobbant a szíve és beleszeretett ebbe a táskába ( persze főleg ha meg is engedheti magának ezt :) ) A pontos link a táskához: https://www.cocosa.com/sale/product/?pid=56296&sid=18848

Hamarosan érkezik a bejegyzésem a 2014-es kívánságlistámról, ahol sajnos ahogy említettem, táskák nem fognak szerepelni. 

krisztinareka

Szólj hozzá!

Címkék: Rebecca Minkoff

A bejegyzés trackback címe:

https://shoppinglife.blog.hu/api/trackback/id/tr645784295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása