HTML

Shopping life

Egy harmincon felüli kismama aki imád vásárolni bemutatja szerzeményeit

Friss topikok

  • Mia...: Én már évek óta rendelek a mangooutlet.com oldaláról és a mango.com oldaláról is. Az outletből ren... (2014.01.30. 00:59) Mangooutlet.com- első vásárlás

Címkék

alverde (1) Arcápolás (4) arcápolás (1) Arden (1) Astor (1) ázsia (3) bolt (1) Boots (1) Bourjois (1) Címkék (1) cipő (1) Ck (1) ELF (1) Essence (1) haul (1) Kiko (3) kínai (1) Kuan yuan lian (1) laura mercier (1) Lush (1) mac (1) Makeupplaza (1) mango (1) maszk (1) maybelline (1) my beauty diary (1) my scheming (1) nadrág (1) Olcsó (1) online (9) outlet (2) Revlon (1) Ruha (1) Sasa.com (2) Silk whitia (1) Sleek (1) szövetmaszk (1) táska (1) vásárlás (4) Címkefelhő

Elfogyott termékek- Január

2014.02.13. 12:01 Krisztinareka

Sziasztok!

Januárban kifogyott termékekről szeretnék röviden írni nektek- beszerezhetőség, ár és vélemény mindegyikről.

image_19.jpg

1. Név : Origins Vitazing Spf 15 - színezett hidratáló (én Németországban szoktam átszállás közben megvenni a reptéri duty free-ben)

    ára: kb 31 €

   Véleményem róla: a kedvenc színezett hidratálóm amit vagy önmagában használok ha itthon vagyok egész nap és nem akarok sminkelni, vagy az alapozóm alá hogy ragyogó és hidratált alapot adjon. Imádom az illatát, valahogy felvidít ahányszor magamra kenem. Nagyon halvány narancsos színe van ami alig fed, kicsit zsíros érzetet is hagy a bőrön, de mindezekkel együtt amikor felviszem az arcomra úgy érzem hogy a hidratált érzés mellett javítja a bőröm tónusát. Próbáltam a L'Oreal BB krémjét ami hasonlóan szürkés színű amikor kinyomjuk a tubusból, de annak sem az állaga sem a hatása nem azonos a Vitazing krémmel. Ha valaki tudna egy olyan krémet amivel helyettesíteni lehetne ezt és esetleg akár olcsóbb is az nagyon jó lenne.

 Újravásárolnám?: már beszereztem a következő tubust

2. Név : Benefit they are real szempillaspirál ( mini verzíó) 

    ára:kb 25 €

   Véleményem róla: Mielőtt kipróbáltam volna ezt a spirált a Lancome oscillation vibráló spirál volt a kedvencem, de a Benefit szerelem volt első használatra. Tökéletes fekete színű, hosszú pillákat varázsol- nem kenődik el nap közben sem és nem is ragadnak tőle össze a szempillák.

Újravásárolnám?: Ezt a mini változatot egy szettben kaptam és mindenképp újravásárolom amint lemondok a 3D műszempillákról.

3. Név : Liz Earle instant boost skin tonik (johnlewis.com oldalon is)

    ára: 13Ł

   Véleményem róla: A Liz Earle cleanse and polish arctisztítót akartam mindenképp kipróbálni és ezért megrendeltem egy kicsi ( 30ml) tonikot mellé. Annyira kellemes volt az illata hogy beruháztam egy normál méretűbe is. Nyáron jobban esett a bőrömnek ha ezt fújtam rá mint amikor szintén nagyon jó Caudelie beauty elixirt használtam, de  hosszabb távú jótékony hatásról nem tudok igazán beszámolni.

Újravásárolnám?: Egyenlőre nem, most a Clarins gentle exfoliator tonikot szeretném beszerezni- addig pedig használom a jó öreg Vichy tonikomat.

5. Név : Balea beauty effect szemkörnyékápoló maszk( DM)

    ára: 900 Ft/3 pár

   Véleményem róla: Hetente 5-6 alkalommal használok szemmaszkot felkelés után- ahogy megmosom az arcom felrakom és csak akkor veszem le amikor elkezdem az arcápolási rutinomat. Ezt a típust nagyon szeretem- úgy érzem hogy csökkenti a táskákat a szemem alatt és talán hidratáltabb is lesz tőle a szemkörnyékem.

Újravásárolnám?:  Általában amint DM közelbe kerülök megveszem ezt és a 6 pár maszkot tartalmazó hidratáló verziót is, illetve a Rossmannban is a Rival de Loop szemmaszkokat.

6. Név : Elemis tri-enzyme resurfacing face wash   

     ára: 35 €

     Véleményem róla: Ez az első Elemis termék amit kipróbáltam az egyik külföldi blogger ajánlása alapján. Szerettem hogy a használata után nagyon tisztának éreztem az arcomat ( főleg ha a Clarisonic-kal használtam) és nagyon sokáig tudtam használni mert nagyon kevés (1-2 pumpa) elég volt belőle viszont valahogy nem éreztem hogy bármivel jobb lenne mint a többi arctisztítóm amik sokkal kevesebbe kerülnek.

Újravásárolnám?: Most nem, esetleg valamilyen akció keretében ha olcsóbban meg tudnám venni.

7. Név : MAC Fix +

    ára:  5000 ft körül

   Véleményem róla: nagyon sokoldalú termék szerintem- használom az alapozóm alá és ezzel úgy érzem jobban fedi a pórusaimat az alapozó; használom a púder/bronzosító/pirosító után hogy összedolgozza a színeket illetve használom a smink fölé napközben hidratálásra. Azt vettem észre hogy a nagyobb kiszerelés pumpáját nehéz használni ezért én mindig áttöltöm a kisebb üvegembe és abból permetezem az arcomra.

 Újravásárolnám?: Jelenleg már a 4. tubust használom és mindenképp újravásárolom amint kifogyóban van.

Szép napot nektek,

krisztinareka

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://shoppinglife.blog.hu/api/trackback/id/tr115775134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása