HTML

Shopping life

Egy harmincon felüli kismama aki imád vásárolni bemutatja szerzeményeit

Friss topikok

  • Mia...: Én már évek óta rendelek a mangooutlet.com oldaláról és a mango.com oldaláról is. Az outletből ren... (2014.01.30. 00:59) Mangooutlet.com- első vásárlás

Címkék

alverde (1) Arcápolás (4) arcápolás (1) Arden (1) Astor (1) ázsia (3) bolt (1) Boots (1) Bourjois (1) Címkék (1) cipő (1) Ck (1) ELF (1) Essence (1) haul (1) Kiko (3) kínai (1) Kuan yuan lian (1) laura mercier (1) Lush (1) mac (1) Makeupplaza (1) mango (1) maszk (1) maybelline (1) my beauty diary (1) my scheming (1) nadrág (1) Olcsó (1) online (9) outlet (2) Revlon (1) Ruha (1) Sasa.com (2) Silk whitia (1) Sleek (1) szövetmaszk (1) táska (1) vásárlás (4) Címkefelhő

Sasa.com - ázsiai arcápolás II.rész

2014.02.03. 21:45 Krisztinareka

 Sziasztok,

Ahogy ígértem íme a folytatása az ázsiából rendelt termékeimnek:

Rendeltem  2 szemkörnyékápoló maszkot  (szemmaszkot minden nap használok reggel, vagy ázsiait vagy az itthoni kedvenc DM maszkok közül valamelyiket).

Először az 1+1 ingyen ajánlatban választottam a Silk whitia kollagénes szemmaszkját. Ennek a sajátossága, hogy ez nem tapasz formájú amit a szem alá kell illeszteni, hanem mint egy szemüveget a szemünk köré kell illeszteni és így hidratálja a szemhéjat is. 

image_45.jpg

A csomagban 5db van és 15.20$ volt (3400 Ft) ami elég drága darab árban, viszont szinte mindig egyet fizet kettőt kap akció van rájuk-  úgyhogy 10 db maszkot kapunk 5 áráért.

A másik egy jóval szerényebb csomagolású de nagyhírű japán márka a Kose terméke: 22 pár Q10  hatóanyagú félhold alakú maszk a szem alá. A 22 pár 17.20$ volt ( kb 3800 ft). Ezek nagyon egyszerűen, ömlesztve vannak belerakva egy visszazárható csomagba.

Ha bárkit érdekel hogy ezek hogyan teljesítettek az én arcomon illetve kíváncsi az itthoni kedvenc szemmaszkjaimra, akkor jelezzen és összefoglalom azokat is.

Így 30 felett már minden segítségre szükség van ( :) )  ezért pár hónapja elkezdtem szérumot használni a hidratálóm alá. A jelenlegi készletemben ázsiai szérum nem volt, ezért megrendeltem a De herbs hialuronsavas szérumot ami azt ígéri hogy a bőr mélyebb rétegeiben hidratál. Bárcsak igaz lenne... hamarosan kiderül amint elkezdem ezt használni. (Nagy hirtelenjében 5 szérumba ruháztam be többféle forrásból- ezeket egy következő bejegyzésben hasonlítom majd össze).  A szérum mellé ajándékba kaptam egy rózsafaolaj kézkrémet  és 3 la glace márkájú, Q10 hatóanyagú szövetmaszkot. A szérum 13.90$ volt ( kb 3000 Ft), ami szerintem a 2 ajándékkal teljesen jó á-főleg ha a bőröm is szeretni fogja.

image_23.jpg

Az  utolsó tétel egy nagyon egyszerű arcborotva készlet 3.90$- ért ( kb 860 Ft). Több Youtube videót láttam arról, hogy mennyivel szebb az alapozónk hatása ha leborotváljuk a kis pihe szőröket az arcunkról ( pl MsGoldgirl videója: http://youtu.be/kGrg74De3Dk) . Eddig nem fogtam még neki borotválkozni, de a héten erre is sort kerítek.

image_26.jpg

Annyi minden van amit még szeretnék kipróbálni a sasa.com termékei közül- amint azt látjátok főleg az ázsiai arcápolás vonz nagyon, de hamarosan smink termékeket is szeretnék rendelni tőlük. 

Mivel még  mindig kevéssé vagyok jártas az ázsiai márkákban,  ezért terméket mindig úgy rendelek erről az oldalról, hogy blogokat olvasok és youtube videókat nézek,  melyekből kiszűröm hogy melyik márka/ termék lehet hasznos számomra.  Persze ért már csalódás, de szerencsére sokkal többször volt pozitív a véleményem a termékekről. 

Kellemes napot mindenkinek! 

krisztinareka

Szólj hozzá!

Címkék: online ázsia Arcápolás Sasa.com Silk whitia

A bejegyzés trackback címe:

https://shoppinglife.blog.hu/api/trackback/id/tr985789013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása