HTML

Shopping life

Egy harmincon felüli kismama aki imád vásárolni bemutatja szerzeményeit

Friss topikok

  • Mia...: Én már évek óta rendelek a mangooutlet.com oldaláról és a mango.com oldaláról is. Az outletből ren... (2014.01.30. 00:59) Mangooutlet.com- első vásárlás

Címkék

alverde (1) arcápolás (1) Arcápolás (4) Arden (1) Astor (1) ázsia (3) bolt (1) Boots (1) Bourjois (1) Címkék (1) cipő (1) Ck (1) ELF (1) Essence (1) haul (1) Kiko (3) kínai (1) Kuan yuan lian (1) laura mercier (1) Lush (1) mac (1) Makeupplaza (1) mango (1) maszk (1) maybelline (1) my beauty diary (1) my scheming (1) nadrág (1) Olcsó (1) online (9) outlet (2) Revlon (1) Ruha (1) Sasa.com (2) Silk whitia (1) Sleek (1) szövetmaszk (1) táska (1) vásárlás (4) Címkefelhő

Makeup plaza rendelés és vélemények

2014.01.26. 23:10 Krisztinareka

Sziasztok!

Megérkezett a Makeup plaza  rendelésem pár napja és azóta használom is mindennap a termékeket hogy ne csak megmutatni tudjam amiket vettem hanem röviden értékelni is tudjam őket.

image_28.jpg

A legizgatottabb a Sleek pirosító paletta miatt voltam és nem is csalódtam a Candy Collection nevű limitált kiadásban.  Ez volt a fő oka a rendelésleadásnak. 

image_30.jpg 

Három gyönyörű színű pirosító van benne, amelyek mind nagyon erősen pigmentáltak úgyhogy nagyon keveset kell felvinni az arcra belőlük.  Felülről lefelé az alábbi színek vannak benne: 

Cupcake:   A nagyon élénk rózsaszínű a krémes pirosító  a palettában- enyhén csillámos és gyönyörű  hidratált arcot eredményez.
 
Dolly Mix:  Világos lilás -rózsaszínes és matt hatású púder pirosító- nekem nagyon tetszett a végeredmény amit elértem vele de a három szín közül ez a legkevésbé kedvencem. 
 
Candy Floss: A  harmadik szín a nagyon élénk, csillámos hatású púderpirosító. Nagyon kevés elég belőle és olyan benyomást kelt a felvitele után mintha enyhén elpirultunk volna.. Imádom
 
Összességében nagyon tetszik ez a pirosító hármas amit 3500 Ft-ért rendeltem. A nem limitált kiadások is nagyon tetszenek, egyenlőre még csak gondolkodom melyik legyen a következő. 
 
 
Az ELF szemhéjfestéknégyes nagyon impulzusvásárlás volt, de ezt sem bántam meg. 
image_29.jpg
A négy színből kettő nagyon szépen használható ( Line, Base), a harmadik kicsit nagyobb mennyiségű felvitelnél elég jól mutat ( Crease) míg a Lid lilás színe szinte egyáltalán nem látszik még  sok rétegben felkenve sem. Ezt nagyon sajnáltam mert ez a szín ragadta meg a figyelmem a webshopban.
 
Amint látjátok egyik szín sem matt hatású a négy közül és mivel sajnos könnyen maszatolódik ezért ha nem figyeltem nagyon reggel akkor csillámos arccal csináltam végig a napot. Mindenesetre 850 forintot mindenképp megér ez a termék. Gondolkodom a party purple és a tantalizing taupe színek megrendelésén is. 
 
A kicsi tėgelyt ( 5g)  utazáshoz krémtartónak vettem- kb 2-3 napnyi adagot tudok majd beletenni ami pont jó hosszú hétvégés kirándulásokhoz vagy rövid céges utakhoz. Az ára 80 Ft volt és utólag nagyon sajnálom hogy nem vettem több darabot. 
 
Az utolsó két termék csalódás volt a számomra, dehát nem is ezek voltak a rendelésem főbb okai. Az ELF szemöldöksablonokat kíváncsiságból rendeltem mert több Youtube videót láttam ahol sablonokat használtak. Ennek a típusnál azonban a négyből egyik sem igazán illik a szemöldököm jelenlegi méretéhez -  mégha ügyesen meg is nagyítom vele a szemöldököm kb a duplájára a sablon alapján! akkor túl nagy és vastag lesz az arcformámhoz.
 
Az ecset amit tusvonal kihúzáshoz vettem pedig túl vékony vonalat húz - ennél vastagabb vonalat szeretnék húzni.  Teljesen saját magamat okolom a csalódásért, mert nem olvastam el pontosan a méreteit és a leírást. Az ára nagyon kedvező volt (700ft) és valamire biztosan tudom majd használni.
 
Ti mit rendeltetek mostanában erről az oldalról ami nagyon bevált? Az ötleteket/ javaslatokat előre is köszönöm!
krisztinareka

Szólj hozzá!

Címkék: online Sleek Makeupplaza ELF

A bejegyzés trackback címe:

https://shoppinglife.blog.hu/api/trackback/id/tr655775123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása