HTML

Shopping life

Egy harmincon felüli kismama aki imád vásárolni bemutatja szerzeményeit

Friss topikok

  • Mia...: Én már évek óta rendelek a mangooutlet.com oldaláról és a mango.com oldaláról is. Az outletből ren... (2014.01.30. 00:59) Mangooutlet.com- első vásárlás

Címkék

alverde (1) Arcápolás (4) arcápolás (1) Arden (1) Astor (1) ázsia (3) bolt (1) Boots (1) Bourjois (1) Címkék (1) cipő (1) Ck (1) ELF (1) Essence (1) haul (1) Kiko (3) kínai (1) Kuan yuan lian (1) laura mercier (1) Lush (1) mac (1) Makeupplaza (1) mango (1) maszk (1) maybelline (1) my beauty diary (1) my scheming (1) nadrág (1) Olcsó (1) online (9) outlet (2) Revlon (1) Ruha (1) Sasa.com (2) Silk whitia (1) Sleek (1) szövetmaszk (1) táska (1) vásárlás (4) Címkefelhő

Fragrance direct- kifutóban lévő kozmetikumok olcsón

2013.08.23. 10:51 Krisztinareka

Sziasztok!

Tegnap este ismét feltévedtem a www.fragrancedirect.co.uk weboldalra és sikerült is leadnom egy kisebb rendelést. Ezen az oldalon ( mint ahogy az oldal neve alapján számítható) főleg parfümöket találunk olcsón, de vannak ezen kívül sminkcuccok , arcápolási termékek, és például körömlakkok is olcsón.

Az alábbi termékeket választottam:

image_7.jpg

Az Elizabeth Arden krémes pirosítót mindenhol nagyon dícsérték- ennek ellenére a 25 fontos teljes áron valószínüleg  soha nem próbáltam ki de  forintra átszámított kb 1900 Ft- ért megpróbálom.

Kíváncsi vagyok az internetes képeken gyönyörű rózsaszínes Henna CK rúzsra, a narancsosan korallos színű Orange Too -ra is, illetve a barbie rózsaszín Breathless szájfényre is. Amint látjátok a rúzsok átszámítva kb 700 ft-ok voltak, a szájfény pedig 900 Ft körül. 

Nem próbáltam eddig soha az Astor lip tint termékeket sem, de a 350 Ft -os ár miatt egyből két színt is rendeltem. Kíváncsi vagyok mennyire lesznek tartósak és mennyire szárítják majd a számat.

A két utolsó termék Revlon körömlakkok ( kb 350 Ft/ db ) :

a Minted egy szép mentazöld image_8.jpg

A Popular pedig egy csillámos rózsaszín: image_9.jpg

Amiket például én most nem választottam de nagyon jó termékek:

-Revlon Colorstay alapozó 7 fontért

- Essie körömlakkok 2 fontért

- L'Oreal, Maybelline, Astor es Bourjois termékek - rúzsok , alapozók stb nagyon kedvező áron.

 A szállítás díja Magyarországra 5.5 font, de még így is megéri szerintem erről az oldalról időnként csipegetni.

krisztinareka

Szólj hozzá!

Címkék: online outlet Olcsó Astor Revlon Arden Ck

A bejegyzés trackback címe:

https://shoppinglife.blog.hu/api/trackback/id/tr655472314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása