HTML

Shopping life

Egy harmincon felüli kismama aki imád vásárolni bemutatja szerzeményeit

Friss topikok

  • Mia...: Én már évek óta rendelek a mangooutlet.com oldaláról és a mango.com oldaláról is. Az outletből ren... (2014.01.30. 00:59) Mangooutlet.com- első vásárlás

Címkék

alverde (1) Arcápolás (4) arcápolás (1) Arden (1) Astor (1) ázsia (3) bolt (1) Boots (1) Bourjois (1) Címkék (1) cipő (1) Ck (1) ELF (1) Essence (1) haul (1) Kiko (3) kínai (1) Kuan yuan lian (1) laura mercier (1) Lush (1) mac (1) Makeupplaza (1) mango (1) maszk (1) maybelline (1) my beauty diary (1) my scheming (1) nadrág (1) Olcsó (1) online (9) outlet (2) Revlon (1) Ruha (1) Sasa.com (2) Silk whitia (1) Sleek (1) szövetmaszk (1) táska (1) vásárlás (4) Címkefelhő

Mini ázsiai haul- arcápolás és ruhák

2014.01.21. 17:23 Krisztinareka


Sziasztok,

Ma egy mini "ázsiai" bevásárlást mutatnék be nektek, egy nagyobb ázsiai  arcápolási csomag bemutatása is érkezik hamarosan.

Már nem is emlékszem hogyan kezdődött az ázsiai arcápolási termékek iránti rajongásom, azt hiszem láttam évekkel ezelőtt egy Youtube videót az SK-II termékeiről és felkutattam hogyan tudnám én is kipróbálni a híres SK-II essence arcápolót. Az internetes vásárlást addigra már jópár angol és amerikai oldalon kipróbáltam, ugyhogy nem féltem Ázsiából rendelni sem- így végül több koreai, kínai és japán szert rendeltem a sasa.com weboldalról.Azóta már több mint 10 rendelésem volt és soha nem csalódtam. Erröl többet a következő bejegyzésben. 

Visszakanyarodva a mai témához, egy vietnámi barátnőm lepett meg az egyik kedvenc éjszakai maszkommal januárban- a Laneige water sleeping pack-kel . A laneige ( franciául azt jelenti hogy hó) egy dél-koreai márka ami 2003 óta elérhető mindenki számára. A termékeik hosszantartó hidratáltságot ígérnek, valamint mint szinte minden ázsiai arcápoló halványító hatással is kecsegtetnek. Évekkel ezelőtt azért rendeltem épp az éjszakai maszkot mert akkoriban itthon még nem találkoztam olyan maszkkal ami alvás közben használható, de hamar kiderült hogy ez a márka egyik legkeresettebb terméke is.

 

A gél állagú, nagyon kellemes illatú maszkot lefekvés előtt kell a megtisztított arcbőrre felvinni és ébredés után lemosni vízzel. Én hetente 2-3 alkalommal használom és minden használat után reggel érezhetően puhább és ragyogóbb a bőröm-ez lesz a harmadik tégely amit elkezdek és eddig nem éreztem higy a bőröm hozzászokott volna. Jelenleg 18 dollarért lehet hozzájutni a sasa.com oldalon, ami szerintem  nagyon jutányos, hiszen a 80ml krém nekem majdnem egy évig elég volt.  

image_10.jpg

image_11.jpg

A másik "fele" az ázsia termékeknek 2 póló és egy kardigán amit a szegedi Tescoban nemrég nyílt óriási kínai boltban( Dazzling)  vettem, de gondolom egyéb kínai boltokban is megtalálhatóak. Mindkét póló 1990 ft volt es ebből jött le 10% kedvezmény ( ha egyszer 15 ezerért vásárolsz törzsvásárlói kártyát kapsz és minden vásárlásból 10% lejön) , a kardigán pedig 3190 -10% . Nagyon tetszettek a csillogó pólók és díszes kardigánok de inkább a kissé szolídabb daraboknál maradtam- az egyik póló még így is elég színes lett. 

image_12.jpg

image_13.jpgimage_14.jpg

image_15.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: vásárlás online ázsia kínai Címkék Ruha Arcápolás

A bejegyzés trackback címe:

https://shoppinglife.blog.hu/api/trackback/id/tr865773141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása